Splošni pogoji spletne trgovine »WOWShop24« so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine preberete spodaj napisane pogoje poslovanja.
S spletno trgovino »WOWShop24« (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje »Nemis, Nejc Bajželj s.p.«, Delavska cesta 59, 4000 Kranj, matična številka: 7155131000, davčna številka: SI13440250, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja(v nadaljevanju tudi prodajalec ali »WOWShop24«).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine »WOWShop24«, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine, ter urejajo poslovni odnos med »WOWShop24« in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe Pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so za uporabnika zavezujoče, zato uporabnikom priporočamo da se s Pogoji poslovanja ob vsakem nakupu vestno seznanijo.
Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z določbami teh Pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave in potrjuje, da je bil s Politiko zasebnosti seznanjen in se z njo strinja. Kupec ali uporabnik z nakupom jamči, da je starejši od 18 let.
V primeru, da se kupec s Pogoji poslovanja ali Politiko zasebnosti ne strinja, prosimo, da spletne trgovine ne uporablja.
1. Način poslovanje
Spletna trgovina »WOWShop24« posluje le preko spleta. Blago odpošiljamo preko pošte.
2. Vrste kupcev
Z enkratnim vpisom v spletno trgovino »WOWShop24« prek elektronske pošte postane obiskovalec gost »WOWShop24«, s potrjeno registracijo v spletno trgovino »WOWShop24« pa postane član »WOWShop24«. Tako gost kot član »WOWShop24« (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini »WOWShop24«.
Ob registraciji v spletno trgovino kot član »WOWShop24« pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana »WOWShop24« nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.
Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.
Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na [email protected]. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena najkasneje v pet delavnih dnevih, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.
3. Naročilo
Kupoprodajna pogodba med »WOWShop24« in kupcem je v spletni trgovini »WOWShop24« sklenjena v trenutku, ko »WOWShop24« kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). S tem postanejo vse cene in drugi pogoji, kot izhajajo iz oddanega naročila, fiksirani in veljajo tako za »WOWShop24« kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku »WOWShop24«. Če le-tega ne prejme, obstaja možnost, da je kupec navedel napačen elektronski naslov. V takšnem primeru kupca naprošamo, da se obrne na nas preko v nadaljevanju dokumenta objavljenih komunikacijskih kanalov. Akcijske cene veljajo od-do datuma, zapisanega ob znižani ceni.
Osnovne lastnosti izdelkov, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila in dobave veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila. V primeru morebitne spremembe roka dobave bo kupec o spremembi ustrezno in pravočasno obveščen po elektronski pošti.
4. Način plačila
V spletni trgovini »WOWShop24« omogočamo plačila z:
- nakazilom na transakcijski račun »WOWShop24« po predračunu;
- plačilom preko PayPal, ki omogoča plačilo s kreditno kartico ali direktno bremenitvijo bančnega računa.
Podjetje »Nemis, Nejc Bajželj s.p.« ni registrirano kot fizična trgovina, zato kupcem ne moremo oziroma ne smemo ponuditi osebnega prevzema preko spletne strani naročenega blaga. Podjetje prav tako ne posluje gotovinsko, kar pomeni, da na naslovu podjetja izdelkov ne morete osebno kupiti. Vse informacije in navodila, kako opraviti nakup, so kupcu na voljo v Pogojih poslovanja, ki so objavljeni na naši spletni strani.
5. Stroški poštnine
Poštnina je lahko vključena v ceno, brezplačna ali ločeno jasno zapisana. Kupec je o znesku poštnine seznanjen pred potrditvijo svojega nakupa.
Kupec je dolžan poravnati stroške pošiljanja ob prevzemu blaga razen v primerih:
- V teku akcije, ki izrecno poudarja brezplačno poštnino.
- Ko je pri artiklu drugače navedeno (poštnina vključena v ceno).
6. Izdaja računa
»WOWShop24« po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje račun v pdf formatu na e-naslov kupca ali pa je tiskan račun priložen naročenim blagom. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
7. Omejitev odgovornosti
»WOWShop24« se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da »WOWShop24« ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo »WOWShop24« kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
»WOWShop24« ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. »WOWShop24« mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. »WOWShop24« ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.
»WOWShop24« ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih »WOWShop24« v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
8. Dostopnost informacij
»WOWShop24«, se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
- Podatke o podjetju: ime in sedež podjetja, matična številka;
- Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta);
- Lastnosti artikla;
- Predviden čas dobave artikla;
- Ceno artikla;
- Način plačila;
- Rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen);
- Pojasnilo postopka s pritožbo;
9. Naročilo blaga
Naročilo je možno preko večine komunikacijski kanalov (spletna trgovina, elektronski naslov, telefon, Facebook,…). V primeru, da si o nakupu premislite, nam to najkasneje v eni uri sporočite preko kateregakoli komunikacijskega kanala. Vsi podatki o naročilu so shranjeni pri ponudniku.
10. Dobava blaga
V primeru, da je artikel na zalogi, blago odpremimo v roku 1-3 delovnih dni, o točnem datumu dostave kupca obvestimo preko elektronskega sporočila. Poleg blaga kupec prejme morebitna navodila ter račun, ki za nekatere izdelke velja kot garancijski list. V primeru, da blaga ni na zalogi, bo kupec v roku delovnega dne obveščen o spremenjenih podrobnostih dostave. Podatki o dostavljavcu so kupcu vidni v potrdilu o naročilu, ki ga prejme na svoj elektronski naslov.
11. Postopek naročila oz. nakupa
Registracija ni obvezna, naročilo lahko kupec odda tudi kot gost. Kupec izbere artikel in ga s klikom doda v košarico. S klikom na gumb »Prikaži košarico« ali pa s klikom na košarico zgoraj na desni strani vstopi v košarico. V košarici lahko popravi količino ali odstrani določen artikel in klikne na gumb »Posodobi košarico«, da se vnesene spremembe potrdijo.
V kolikor ima kupec kupon / kodo za popust, le-to vnese v okenček, kjer je navedeno »Koda kupona« in jo potrdi s klikom na povezavo »Uporabi kupon«. Pri enem nakupu lahko kupec koristi le en kupon oziroma kodo. Kupon je v primeru, da je to eksplicitno zapisano, časovno omejen.
Iz košarice gre kupec s klikom na gumb »Nadaljuj z nakupovanjem« nazaj v trgovino ali pa klikne gumb »Nadaljuj na blagajno« in na strani z naslovom »Zaključek nakupa« določi način plačila in vnese podatke za dostavo. Kupec mora posredovati zahtevane kontaktne podatke, ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Vpisati mora vsaj en veljaven elektronski naslov. Po potrebi lahko doda tudi komentar. Pred formularjem za izbiro plačila je naveden strošek dostave ter celoten znesek nakupa. Zaključek nakupa kupec opravi s klikom na gumb »Kupite sedaj«.
Po oddanem naročilu kupec prejme elektronsko sporočilo z vsemi potrebnimi podatki o nakupu, dostavi in navodila. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena, hkrati se uporabnik lahko strinja z uporabo njegovega elektronskega naslova za marketinške namene (e-novice) v skladu s točko o varovanju osebnih podatkov.
Osebni podatki se obdelujejo skladno s Politiko zasebnosti, ki je objavljena na spletni strani wowshop24.si.
12. Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Skladno z določbami Pravilnika o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje (Uradni list RS, št. 14/12) imajo izdelki 1-letno garancijo. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo. Garancijske obveznosti prevzema prodajalec. Garancija velja le za “skrite” napake, ki nastanejo brez vpliva uporabnika. Garancija ne velja, če prodajalec ugotovi, da je prišlo do mehanske poškodbe ali stika s tekočino. Izdelek se zamenja z novim v primeru, da servis oz. popravilo ni mogoče oz. se povrne kupnino v kolikor izdelek ni več dobavljiv.
Podjetje Nemis, Nejc Bajželj s.p. (v nadaljevanju »WOWShop24«), Delavska cesta 59, 4000 Kranj izjavlja, da bo izdelek v garancijskem roku deloval brezhibno, pod pogojem, da se bodo upoštevala navodila za vzdrževanje in uporabo. »WOWShop24« se obvezuje, da bo v garancijskem roku, v času, ne daljšem od 45 dni od dneva prejema reklamacijskega zahtevka in izdelka, brezplačno odpravil napake, ali – če bo to potrebno – izdelek brezplačno zamenjal. Garancija prične teči z datumom nakupa, kar kupec dokaže z garancijskim listom in računom. Garancija za izdelek se lahko uveljavlja z izpolnjenim garancijskim listom in računom ter predložitvijo izdelka. Izdelek je potrebno dostaviti v najkrajšem času, ko ste napako odkrili, vsekakor pa pred iztekom garancijskega roka.
V primeru garancijskega popravila izdelka, se garancijski rok podaljša za toliko dni, kolikor je trajalo popravilo izdelka.
Garancija velja za ozemlje Republike Slovenije.
Garancija ne velja v primerih:
- če kupec ni ravnal v skladu z navodili za uporabo;
- če je kupec nestrokovno ali malomarno ravnal z izdelkom;
- če je v izdelek posegla nepooblaščena oseba;
- če je prišlo do okvare, zaradi višje sile (npr. udar strele, itd.),
- če so bili v izdelek vgrajeni neoriginalni deli;
- če je bil izdelek izpostavljen mokroti/vlagi, ekstremnim toplotnim oziroma drugim pogojem okolja ipd.;
- če je prišlo do okvare, zaradi prenapetosti ali izteka baterij;
- če je bil izdelek nepravilno vzdrževan;
- normalne obrabe izdelka;
- mehanskih poškodb.
Za blago, za katero mora proizvajalec izdati garancijo za brezhibno delovanje za obdobje najmanj enega leta, podjetje zagotavlja proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga in nadomestne dele vsaj tri leta po poteku garancijskega roka.
OPOZORILO: Garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu.
Navodila za uveljavljanje garancije:
Pred uveljavljanjem garancije nas o nameri pismeno obvestite na elektronski naslov [email protected]. Pri tem vam bomo zagotovili natančne informacije na kateri način lahko najhitreje uveljavite garancijo za konkretno blago. Neustrezen izdelek pošljete na naslov Nemis, Nejc Bajželj s.p., Delavska cesta 59, 4000 Kranj skupaj s kopijo računa in garancijskim listom.
13. Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo kot so e-novice. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli posredovani tretjim osebam, razen v primeru, če bodo le-ti potrebni za izvedbo naročila, obveščanje glede dostave ali reševanja reklamacij, se pravi v vašem najboljšem interesu. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Spletna stran uporablja https protokol (SSL), ki onemogoča prestrezanje osebnih podatkov med samim nakupom.
14. Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Pred odstopom od nakupa sme kupec opraviti ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Izdelka kupec ne sme še naprej uporabljati, če odstopi od nakupa. Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Vsak kupec ima pravico, da nam skladno z veljavno zakonodajo, trenutnimi določili 43., 43.a, 43.b, 43.c, 43. č, 43.d, 43.e, 43.f, 43.g členi veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 114/06, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14 in 19/15) (v nadaljevanju: »ZVPot-1«) v 14 od prevzema izdelkov sporoči, da odstopa od nakupa, v sporočilu pa navede potrebne podatke o nakupu – npr. ime in priimek, št. računa, itd., na podlagi katerih lahko podjetje obravnava njegovo zahtevo. Pri vračilu izdelkov kupec skladno z določbami omenjenega zakona (7. odstavek 43.d člena ZVPot) ne trpi nobenih dodatnih stroškov razen stroška neposrednega vračila blaga.
Blago mora potrošnik vrniti prodajalcu najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu. Priporočamo, da nas pred vračilom obvestite na elektronski naslov ali nas pokličete na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V primeru, da je ugotovljeno, da je nastala fizična poškodba na blagu, da se količina ne ujema, je kupec dolžan poravnati nastalo škodo.
Možnost vračila izdelkov oziroma odstopa od nakupa ne velja v primerih, kot jih določa ZvPot-1 (5. odstavek 43. č člena), in sicer za pogodbe o nakupu sklenjene na daljavo. V primeru, da pride do poškodbe blaga ali uničenja embalaže, se vrednost blaga zniža. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Za poškodovano embalažo (raztrgana embalaža, neprimerno zapakiran paket) lahko trgovec zaračuna odškodnino do višine 20% vrednosti blaga. Trgovec bo vsak vrnjen paket, vsebino in izdelek poslikal s fotoaparatom kot morebitno dokazilo o nastali škodi.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
Če podjetje ni v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena ZVPot, traja rok za odstop od pogodbe tri mesece. Ta rok začne teči pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe. S potekom tega roka ugasne pravica potrošnika, da od pogodbe odstopi.
Potrošnik podjetje o nameri odstopa pisno obvesti na elektronski naslov [email protected]. Podjetje potrošnika nato obvesti o nadaljnjih korakih.
Podjetje »Nemis, Nejc Bajželj s.p.« ne omogoča osebnega vračila kupljenega blaga na fizičnem naslovu podjetja.
V skladu z drugim odstavkom 43.d člena ZVPot mora podjetje potrošniku, ki je izkoristil pravico do odstopa od nakupa, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe, vrniti vsa prejeta plačila. V skladu s sedmim odstavkom 43.d člena pa potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.
15. Vračilo kupnine
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Kupnina bo povrnjena najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu oziroma po prejemu vrnjenega izdelka. O načinu vračila kupnine se kupec opredeli na obrazcu. Če noben od ponujenih načinov vračila ni možen, se lahko kupec obrne na nas preko telefona ali e-pošte.
16. Uveljavljanje stvarne napake
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake v skladu s 37.in 37a,b,c,č členom Zvpot.
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna: če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
17. Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če uporabnik dovoli oziroma le, če je nujno zaradi izvedbe nakupa. Oglasna, elektronska in SMS sporočila so jasno in nedvoumno označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj je jasno razviden, akcije promocije in druge tržne tehnike so ustrezno označene. Prav tako so jasno določeni pogoji udeležbe v njih. Jasno je predstavljena možnost in način prijave oziroma odjave od prejemanja oglasnih sporočil. Zahtevo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik spoštoval.
Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli prijavi ali odjavi od prejemanja novic s strani ponudnika.
18. Izbris osebnih podatkov
Podatke, ki jih podjetje Nemis, Nejc Bajželj s.p. zbira, kupec najde v politiki zasebnosti, ki je objavljena na ponudnikovi strani wowshop24.si. Ponudnik spoštuje Uredbo o varovanju osebnih podatkov (EU GDRR). Uporabnik oziroma kupec sam dovoli ali ne dovoli obdelave podatkov. Vsak kupec oziroma uporabnik ima pravico kadarkoli zahtevati izbris svojih osebnih podatkov iz naše baze. To stori enostavno tako, da nas kontaktira preko katerega od naših komunikacijskih kanalov (elektronska pošta, telefon) ter sporoči svoje podatke za izbris. Izbris podatkov iz naslova GDPR se ne nanaša na podatke, ki jih je podjetje dolžno hraniti po ZDDV-1, Zakonu o davčnem postopku, Zakonu o gospodarskih družbah, Slovenskih računovodskih standardih, Zakonu o računovodstvu ter Pravilniku o izvajanju zakona na dodano vrednost.
19. Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in daje na voljo osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. »Nemis, Nejc Bajželj s.p.«, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na spletni povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.